مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 20:252023-11-16سياسي

سردار فدا: مقاومت مردم غزه ادامه مسیر 25 آبان سال 61 اصفهان است


فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان گفت: امروز مشابه وضعیت اصفهان در 25 آبان سال 61 در غزه مشاهده می شود و این ایستادگی و مقاومت ها در غزه نوید ادامه راه عاشورا و ادامه راه شهید حاج قاسم سلیمانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سرتیپ پاسدار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در مراسم سالروز حماسه و ایثار مردم اصفهان در گلستان شهدای اصفهان با تسلیت شهادت مظلومانه مردم غزه و گرامی داشت سالروز 25 آبان، اظهار داشت: سال 61 در چنین روزی در کنار عظمت و بزرگی که شهدای محرم با آزادسازی 700 کیلومتر از سرزمین خلق کردند، مردم اصفهان حماسه ای بزرگتر خلق کردند.

وی با بیان اینکه در این عملیات یک هزار و 200 نفر از رزمندگان اصفهان به فیض شهادت رسیدند، ادامه داد: تنها در  روز 25 آبان 370 نفر در یک روز تشییع شدند.

فدا گفت: مردم اصفهان از تعداد زیاد شهدا خم به ابرو نیاوردند و در شب وداع با این شهدا تمام مساجد و تکایا زمزمه دعای توسل و زیارت عاشورا بود.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان ادامه داد: امروز مشابه این حجم از شهادت، در غزه مشاهده می شود و  مردم غزه شهید می دهند و مقاوم ایستاده اند.

وی گفت: در روز 25 آبان مردم اصفهان همه شهدا را به میدان امام خمینی (ره) آوردند و از آنجا به گلستان شهدا منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار فدا: مقاومت مردم غزه ادامه مسیر 25 آبان سال 61 اصفهان است

سردار فدا: مقاومت مردم غزه ادامه مسیر 25 آبان سال 61 اصفهان است