مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 15:502023-10-27دانش

دانشگاه نوشیروانی بابل در مدار توسعه ی فضای آموزشی


مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از دریافت مجوزهای لازم برای اجرای طرح توسعه فضای آموزشی و رفاهی در این دانشگاه خبرداد.

- ایسنا/مازندران مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از دریافت مجوزهای لازم برای اجرای طرح توسعه فضای آموزشی و رفاهی در این دانشگاه خبرداد.

علیرضا میرزا گل تبار روشن در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: حوزه مدیریت فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه فعالانه درصدد اجرای دقیق و کامل طرح های عمرانی ابلاغ شده از سوی وزارت علوم، اجرای طرح های مصوب دانشگاه، پدافند غیرعامل، مسائل مربوط به ایمنی و HSE ، مدیریت سبز، سرویس دهی و نگه داری سیستم های تاسیساتی دانشگاه است که در این بخش با مدیریت جهادی گام برمی دارد.

وی از بهره برداری طبقه اول و همکف ساختمان جدید به عنوان کتابخانه مرکزی در ساختمانی به مساحت حدود 5300 مترمربع اشاره کرد و افزود: طبقه دوم، سوم و چهارم آن با پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصد به زودی بهره برداری و معاونت پژوهشی دانشگاه به این ساختمان جدید منتقل می شود.

مدیر امور فنی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل از طرح در حال اجرای پروژه دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر به مساحت حدود 7500 متر مربع با 75 درصد پیشرفت فیزیکی خبر داد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه نوشیروانی بابل در مدار توسعه ی فضای آموزشی

دانشگاه نوشیروانی بابل در مدار توسعه ی فضای آموزشی