مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 10:502023-10-29بين الملل

«آنجینا جولی»: بمباران غزه توجیه ندارد


«آنجلینا جولی» بازیگر برنده اسکار به جنگ اخیر در خاورمیانه پرداخت و گفت بمباران مردم بی دغاع غزه که بدون آب و غذا مانده اند، توجیهی ندارد.

- آنجلینا جولی بازیگر برنده اسکار به جنگ اخیر در خاورمیانه پرداخت و گفت بمباران مردم بی دغاع غزه که بدون آب و غذا مانده اند، توجیهی ندارد.

به گزرش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر برنده اسکار در اینستاگرام خود نوشت: من هم مانند میلیون ها نفر در سراسر جهان، هفته های گذشته را به خاطر مرگ بسیاری از غیرنظامیان بی گناه، بیمار و عصبانی در اندوه گذراندم و در این فکر بودم که چگونه می توانم بهترین کمک را انجام دهم.

من نیز برای بازگشت فوری و ایمن هر گروگان و برای خانواده هایی که درد غیرقابل تصوراز دست دادن یکی از عزیزان را تحمل می کنند، دعا می کنم.

مهمتر از همه، کودکان کشته شدند و بسیاری از کودکان اکنون یتیم شده اند وی ادامه داد: آنچه در اسراییل اتفاق افتاده، نمی تواند بمباران افراد غیرنظامی در غزه را توجیه کند، افرادی که جایی برای رفتن، دسترسی به غذا یا آب ندارند و حتی حق اولیه انسان برای عبور از مرز برای پناه جویی را نیز ندارند .

جولی به مدت 20 سال با کمیساریای عالی پناهندگان سازمان ملل متحد کار می کرد و در حمایت از آوارگان اجباری در سراسر جهان فعالیت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آنجینا جولی»: بمباران غزه توجیه ندارد

«آنجینا جولی»: بمباران غزه توجیه ندارد