مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 3 آبان 1402 ساعت 14:352023-10-25ورزشي

فرزندآوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی شود


مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به درخشش ساره جوانمردی در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: سخنان این بانو ورزشکار نشان دهنده این است که فرزندآوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی شود.

- ایسنا/فارس مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری فارس با اشاره به درخشش ساره جوانمردی در بازی های پاراآسیایی هانگژو گفت: سخنان این بانو ورزشکار نشان دهنده این است که فرزندآوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا یقطین امروز، 3 آبان ماه طی تبریکی به جامعه ورزش بانوان کشور گفت: ساره جوانمردی عضو تیم ملی تیراندازی بانوان ایران و جزو مدال آورهای مجامع آسیا و بین المللی است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری فارس با بیان اینکه این بانوی ملی پوش پاراتیراندازی ایران روز گذشته موفق به کسب مدال نقره در بازی های پاراآسیایی هانگژو شد، افزود: این بانوی ملی پوش در مراسم اهدای مدال به همراه فرزند سه ماهه اش حضور یافت.

یقطین با اشاره به افتخارات این بانو تصریح کرد: ساره جوانمردی با پوشش برتر در مسابقات 2020 پرچمدار پارا المپیک مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و امسال هم با فرزند سه ماهه خود بر روی سکو رفت و مدال نقره را دریافت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرزندآوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی شود

فرزندآوری مانع فعالیت های مختلف بانوان نمی شود