مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-21پزشكي

نخستین مرکز رشد فناوری سلامت غرب کشور در اسدآباد افتتاح می شود


معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

- ایسنا/همدان معاون آموزش، تحقیقات و فرهنگی، دانشجویی دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از افتتاح مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی این شهرستان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد.

دکتر مجید براتی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: با فراهم کردن الزامات لازم و نیز ارزیابی ارزیابان وزارت بهداشت با پیگیری های انجام شده، مجوز مرکز رشد فناوری سلامت دانشکده علوم پزشکی اسدآباد هفته گذشته از وزارت بهداشت دریافت شد.

وی با بیان اینکه جزو معدود دانشکده هایی هستیم که دارای مرکز رشد فناوری سلامت بوده و در غرب کشور نخستین دانشکده ای است که موفق به دریافت مجوز راه اندازی این مرکز شده است، خاطرنشان کرد: به منظور توسعه فناوری و شرکت های دانش بنیان، مرکز رشد محل استقرار هسته های فناور خواهد بود.

براتی بیان کرد: با راه اندازی این مرکز رشد اگر دانشجویان، کارکنان دانشکده و حتی افرادی که ایده و طرح های فناور داشته باشند، می توانند ایده های خود را به این مرکز آورده و در شورای فناوری دانشکده ایده های فناور آنها مطرح شود و در صورت تصویب به عنوان یک هسته فناور در این مرکز رشد به آنها فضا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین مرکز رشد فناوری سلامت غرب کشور در اسدآباد افتتاح می شود

نخستین مرکز رشد فناوری سلامت غرب کشور در اسدآباد افتتاح می شود