مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 آبان 1402 ساعت 11:552023-11-13دانش

افزایش سهم سبد مطالعه دانشجویان در دستور کار جهاد دانشگاهی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی که امروز برگزار شد، - معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی گفت: افزایش سهم سبد مطالعه دانشجویان را در دستور کار قرار دادیم و سازمان ترویج و نشر راه اندازی شد که بحث اصلی مطالعه و ترویج نشر در دانشگاه ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، علیرضا کلانتر مهرجردی، معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی در نشست خبری سی امین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی که امروز برگزار شد، گفت: کتابخوانی از مسیر های مهم سعادت است و قرآن به عنوان قله ای است که برای هدایت بشر نازل شده است.

وی افزود: کتاب و قرآن چراغ راه انسان و بشری معرفی شده و امیدواریم با این نگاه کتابخوانی و ترویج آن را داشته باشیم.

کلانتر ادامه داد: کتاب به نوعی یک آزمایشگاه است اگر چه در علوم طبیعی با آزمایشگاه روبرو هستیم، اما کتاب در امر سیاسی و اجتماعی به مثابه یک آزمایشگاه عمل می کند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از ماموریت های جهاد دانشگاهی ترویج مطالعه و نشر کتاب است که اقدامات متفاوتی در این زمینه داشته است.

کلانتر مهرجردی یادآور شد: افزایش سهم سبد مطالعه را در دستور کار قرار دادیم و سازمان ترویج و نشر راه اندازی شد که بحث اصلی مطالعه و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهم سبد مطالعه دانشجویان در دستور کار جهاد دانشگاهی

افزایش سهم سبد مطالعه دانشجویان در دستور کار جهاد دانشگاهی