مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 آبان 1402 ساعت 21:552023-11-16سياسي

واگذاری 400 قطعه زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری


همزمان با سفر رییس جمهور به چهارمحال و بختیاری 400 قطعه زمین مسکونی به متقاضیان طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در این استان واگذار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، روح الله اکبری با اشاره به واگذاری 400 قطعه زمین مسکونی در قالب طرح جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری گفت: جشن اهدای زمین در چهارمحال و بختیاری برای سومین بار برگزار شد.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مرحله اول واگذاری اراضی، همزمان با عید قربان تا غدیر 110 قطعه زمین و در مرحله دوم حدود 390 قطعه زمین همزمان با طرح پیامبر رحمت(ص) تحویل داده شد، امروز نیز در مرحله سوم شاهد اهدای 400 قطعه زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت هستیم.

وی با اشاره به اینکه سند مالکیت این زمین ها به طور مساوری به نام پدر و مادر (هر کدام سه دانگ) صادر می شود، یادآور شد: تا کنون 35 هزار قطعه زمین در کل کشور به مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اهدا شده است.

اکبری گفت: امروز شاهد افتتاح بیش از 4 هزار واحد مسکن در چهارمحال و بختیاری بودیم که شامل 3 هزار و 400 واحد روستایی، بهسازی و نوسازی 500 واحد روستایی، 108 مسکن در بافت فرسوده و 134 واحد خودمالکی بود.

وی افزود: همچنین عملیات آماده سازی 12 هزار قطعه زمین شهری جدید و آماده سازی 4 هزار و 480 قطعه زمین روستایی نیز آغاز شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری 400 قطعه زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری

واگذاری 400 قطعه زمین به خانواده های مشمول قانون جوانی جمعیت در چهارمحال و بختیاری