مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 22:152023-10-27سياسي

امام جمعه قشم: هولوکاست صهیونیست ها در غزه اتفاق افتاد


هولوکاست صهیونیست ها در غزه اتفاق افتاد و بی شک دو الی سه هزار کودک و زن شهید شده اند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، حجت الاسلام والمسلمین حاجبی، امام جمعه قشم در خطبه نماز جمعه این هفته ضمن اشاره به جنگ غزه اظهار کرد: باوجود  حمایت های پادی و معنوی بسیاری از مردم همچنان جنگ غزه جنگ اراده ها و جنگ روایت هاست.

وی افزود: ایرانی نمایی طوفان الاقصی اشتباه است این نبرد کاملا فلسطینی و از جنس رشادت فلسطینی ها بود اما مثل همیشه حمایت های جمهوری اسلامی وجود دارد.

امام جمعه قشم با بیان اینکه مردم غزه مظلوم اند اما نباید مقاومت و اقتدار آن ها را نادیده گرفت، خاطرنشان کرد: این مردم تودهنی محکمی به اسراییل زدند اما مظلومیت آن ها همچنان وجود دارد.

وی اضافه کرد: قطعا پیروزی عظیم جبهه مقاومت باید در بین آحاد مردم پررنگ شود.

حجت الاسلام والمسلمین حاجبی در ادامه عنوان کرد: اگر توان تسلیحاتیو حمایت های مالی آمریکا در اسراییل وجود نداشت فروپاشی آن ها نزدیک بود.

وی ادامه داد: هولوکاست صهیونیست ها در غزه اتفاق افتاد و بی شک دو الی سه هزار کودک و زن شهید شده اند و رسانه های غربی نگران نیستند اما یک دختر در متروی ایران غش می کند و رسانه های غربی فورا نگران می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه قشم: هولوکاست صهیونیست ها در غزه اتفاق افتاد

امام جمعه قشم: هولوکاست صهیونیست ها در غزه اتفاق افتاد