مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 22:502023-11-03حوادث

آتش سوزی مغازه پیک نیک پرکنی در مشهد


مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی شهر مشهد از عملیات 30 آتش نشان برای مهار حریق بیش از 70 سیلندر یازده کیلویی گاز مایع و پیک نیک در یک مغازه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آتشپاد دوم حسن نجمی اظهار کرد: عصر روز جمعه در پی تماس با سامانه 125 و اعلام آتش سوزی مهیب در یک مغازه با کاربری پیک نیک پرکنی در بولوار توس این شهر ، ستاد فرماندهی بلافاصله قریب به 30 نفر از پرسنل ایستگاه های 12،14،36،35،53 این سازمان را به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفای حریق به محل حادثه در خیابان نجف اعزام کرد.

وی افزود: با حضور آتش نشانان، این حریق مهار و از سرایت آتش به واحدهای مسکونی و منازل اطراف جلوگیری به عمل آمد و قریب به 70 عدد سیلندر یازده کیلویی گاز مایع و پیک نیک سه کیلویی که دچار حریق شده بود،توسط آتش نشانان خاموش و از داخل مغازه خارج و به مکان امن منتقل گردید.

مدیر منطقه دوم عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: در این حادثه یک نوجوان 13 ساله دچار سوختگی شد که توسط تکنسین های اورژانس حاضر در محل به بیمارستان منتقل و علت دقیق وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی مغازه پیک نیک پرکنی در مشهد

آتش سوزی مغازه پیک نیک پرکنی در مشهد