مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:552023-10-24بين الملل

دانش آموزان بهابادی در حمایت از کودکان غزه تجمع کردند


دختران دانش آموز به همراه جمع زیادی از مادران بهابادی در محکومیت جنایات رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت از مظلومیت کودکان غزه در مقابل آموزش و پرورش این شهر تجمع کردند.

- علیرضا تیموری فرماندار بهاباد در جمع تجمع کنندگان طی سخنانی جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه و فلسطین را محکوم و حمایت قاطع از مردم مظلوم و ستمدیده ی سرزمین های اشتغالی را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: جوانان فلسطینی ثابت کردند که پیش بینی های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در حال محقق شدن است.

تیموری با بیان این که مردم فلسطین بیش از 70 سال با حمایت های کشورهای غربی مورد ظلم و ستم قرار گرفته ولی مقاومت و ایستادگی کردند، افزود: کودک کشی صهیونیستها نشانه ضعف این غده سرطانی در منطقه است.

فرماندار در پایان این تجمع را اعلام آمادگی و اتمام حجت با رژیم صهیونیستی خواند و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری که رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را به چشم نخواهد دید و به امید خدا شاهد سرنگونی این رژیم ستمگر و غاصب خواهیم بود.

در جریان این اجتماع که با حضور مسئولان شهرستان در مقابل آموزش و پرورش بهاباد برگزار شد، جمع کثیری از مادران و کودکان گرد هم آمده و با فریادهای الله اکبر ، سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن ، مرگ بر صهیونیست و وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ، مظلومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان بهابادی در حمایت از کودکان غزه تجمع کردند

دانش آموزان بهابادی در حمایت از کودکان غزه تجمع کردند