مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 11:252023-11-04سياسي

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان


مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت روز 13 آبان، همه آحاد مردم جهان خصوصاً علما، اندیشمندان، فرهیختگان و سردمداران کشورهای اسلامی را به شناخت صحیح و بیش از پیش از اوضاع حساس کنونی و اخذ موضع فعال در حمایت از مظلومان و محکومیت و مبارزه با ظالمان فرا خواند.

- مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت روز 13 آبان، همه آحاد مردم جهان خصوصاً علما، اندیشمندان، فرهیختگان و سردمداران کشورهای اسلامی را به شناخت صحیح و بیش از پیش از اوضاع حساس کنونی و اخذ موضع فعال در حمایت از مظلومان و محکومیت و مبارزه با ظالمان فرا خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إِنَّمَا السَّبِیلُ عَلَی الَّذِینَ یَظْلِمُونَ النَّاسَ وَیَبْغُونَ فِی الْأَرْضِ بِغَیْرِ الْحَقِّ أُولَئِکَ لَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ شورای42 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی نمادی تحقق یافته از اراده ملتی است که سال ها تحت ظلم مستکبرین جهان به سرکردگی آمریکا بوده است.

خواست توام با اتحاد ،جهاد و ایثار مردم بر هیمنه پوشالی و زر و زور غالب شد و سایه شوم آنها را برای همیشه از میهن اسلامی ایران بیرون کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان

بیانیه مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان