مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-27سياسي

امام جمعه دماوند: واکنش ملت های اسلامی در حد ابراز احساسات باقی نماند


واکنش ملت های اسلامی و حتی غیراسلامی به نسل کشی صهیونیست ها، نباید در حد ابراز احساسات باقی بماند، بلکه باید به راهبرد کلان مقاومت علیه اسراییل کودک کش تبدیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند ظهر امروز در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند در مسجد جامع این شهر اظهار کرد: مبارزه با استکبار هیچ گاه تعطیل نمی شود و قرآن کریم ما را به فریاد و اقدام علیه ستمگران مستکبر فراخوانده است.

وی افزود: شهید محمد حسین فهمیده، همچون حضرت قاسم بن الحسن مرگ را از عسل شیرین تر می دانست و با آگاهی کامل به سوی شهادت رفت و آن را در آغوش گرفت و نوجوانان و دانش آموزان، اگر لذت ایثار و از خودگذشتگی را بچشند، سر از پا نمی شناسند و خود را وقف خدمت به مردم می کنند.

امام جمعه دماوند گفت: الگوسازی از شهدای نوجوان و تربیت جوانان فداکار، راه مدیریت آینده کشور را هموار می کند و ایران اسلامی را به قله پیشرفت نزدیک تر می کند و سبک زندگی 36 هزار شهید دانش آموز ایران باید در کلاس های درسی گفته و شنیده شود تا میلیون ها دانش آموز عزیز ما راه سعادت را بهتر بشناسند.

فتاح دماوندی تصریح کرد: به فلسطین نگاه کنید که چگونه جوانان جبهه مقاومت هیمنه استکبار را شکستند و آنها را به زانو درآوردند؛ غزه این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه دماوند: واکنش ملت های اسلامی در حد ابراز احساسات باقی نماند

امام جمعه دماوند: واکنش ملت های اسلامی در حد ابراز احساسات باقی نماند