مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-07سياسي

حسام الدین آشنا باز هم آمار غلط داد


سنندج اخیرا توسط رییس جمهور افتتاح شد که براساس نامه سال 99 سازمان برنامه و بودجه به وزیر وقت راه؛ این پروژه در پایان دولت دوازدهم حدود 60 درصد پیشرفت داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، پروژه راه آهن همدان- سنندج که عملیات اجرایی آن حدود 18 سال پیش آغاز شده بود و تا قبل از دولت سیزدهم حدود 60 درصد پیشرفت کرده بود، اخیرا با حضور رییس جمهور افتتاح شد.

حسام الدین آشنا مشاور رییس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم بعد از افتتاح این ابر پروژه توسط رییسی، در توییتی آمارهایی را درباره پیشرفت پروژه در دولت قبل اعلام کرد که پیگیری خبرگزاری فارس و اسنادی که وجود دارد نشان می دهد آمار ارائه شده درست نیست.

مشاور حسن روحانی گفته بود که راه آهن همدان - سنندج با پیشرفت فیزیکی در بخش زیرسازی 100 درصد، روسازی 68 درصد، ساختمان 85 درصد و پیشرفت کلی طرح 78 درصد برگزار شده است.

این اظهارات آشنا در حالی است که براساس نامه سال 99 سازمان برنامه و بودجه به اسلامی وزیر وقت راه؛ اعلام شده بود که این پروژه در پایان دولت قبل در حدود 60 درصد پیشرفت داشته است.

    سجاد جلالی سرپرست دفتر حقوقی وزارت راه و شهرسازی نیز به آمار اعلام شده از سوی آشنا واکنش نشان داده و تاکید کرده است: جناب مشاور! از آدرس غلط دادن خسته نشدید؟! در ماه های پایانی دولت شما رسما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حسام الدین آشنا باز هم آمار غلط داد

حسام الدین آشنا باز هم آمار غلط داد