مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 آبان 1402 ساعت 14:102023-11-09فرهنگي

چاپ کتابی درباره زیستن در جهان دوپاره/علم مدرن امری قدسی نیست


مطالب کتاب زیستن در جهان دوپاره از مجموعه 57 یادداشتی انتخاب شده اند که مولف اثر بین سال های 1395 تا 1400 در روزنامه شرق نوشته است.

نجل رحیمی می گوید در این یادداشت های انتخابی تلاش کرده مفاهیم و مسائل پیچیده افشانشده ای را که امروز در بطن دانش بینارشته ای شناختی، - مطالب کتاب زیستن در جهان دوپاره از مجموعه 57 یادداشتی انتخاب شده اند که مولف اثر بین سال های 1395 تا 1400 در روزنامه شرق نوشته است.

نجل رحیمی می گوید در این یادداشت های انتخابی تلاش کرده مفاهیم و مسائل پیچیده افشانشده ای را که امروز در بطن دانش بینارشته ای شناختی، به ویژه مغزپژوهی پدیداری اجتماعی_انتقادی مطرح است، با مخاطب خود در میان بگذارد.

کتاب زیستن در جهان دوپاره؛ مغزپژوهی در نقد زیست_جهان موجود نوشته عبدالحمن نجل رحیم توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، کتاب زیستن در جهان دوپاره؛ مغزپژوهی در نقد زیست_جهان موجود نوشته عبدالحمن نجل رحیم به تازگی توسط نشر مرکز منتشر و راهی بازار نشر شده است.

مطالب این کتاب از مجموعه 57 یادداشتی انتخاب شده اند که مولف اثر بین سال های 1395 تا 1400 در روزنامه شرق نوشته است.

نجل رحیمی می گوید در این یادداشت های انتخابی تلاش کرده مفاهیم و مسائل پیچیده افشانشده ای را که امروز در بطن دانش بینارشته ای شناختی، به ویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاپ کتابی درباره زیستن در جهان دوپاره/علم مدرن امری قدسی نیست

چاپ کتابی درباره زیستن در جهان دوپاره/علم مدرن امری قدسی نیست