مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 07:452023-11-07اقتصادي

کاهش 42 درصدی آمار سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه برق در استان قزوین


مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین گفت: با اقدامات پیشگیرانه در نیمه اول سال جاری شاهد کاهش 42 درصدی سرقت شبکه سیم مسی در استان هستیم.

- فضل اله لطیفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه در نیمه اول امسال شاهد کاهش چشمگیر سرقت سیم مسی هستیم، اظهار کرد: در سه ماهه تابستان امسال نیز نسبت به سه ماهه بهار با حدود 42 درصد کاهش سرقت تجهیزات و شبکه سیم مسی مواجه شدیم و با توجه به تمهیدات انجام شده روند کاهش سرقت ها ادامه دارد.

وی افزود: تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار یکی از مهمترین عوامل کاهش سرقت های تجهیزات است و در راستای پیشگیری از سرقت تجهیزات شبکه، هماهنگی لازم با نیروی انتظامی صورت گرفته و 3 اکیپ گشت شبانه در قزوین و 3 اکیپ در شهرستان های دیگر استان بصورت مداوم فعالیت می کنند.

مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: دستگیری سارقان در نیمه اول امسال هم حدود 26 درصد افزایش داشته است.

لطیفی با بیان اینکه حدود 65 درصد این سرقت ها در مرکز استان رخ داده، اذعان کرد: با برنامه ریزی انجام شده قرار است امسال حدود 1000 کیلومتر عملیات تبدیل شبکه مسی به کابل خودنگهدار انجام شود که تاکنون 424 کیلومتر این عملیات انجام شده و انتظار میرود تا پایان سال و با تکمیل اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 42 درصدی آمار سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه برق در استان قزوین

کاهش 42 درصدی آمار سرقت تجهیزات و تاسیسات شبکه برق در استان قزوین