مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 07:552023-11-21اجتماعي

تمکین به قانون در مدارس دولتی و غیردولتی الزامی است


مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر لزوم کیفیت بخشی بیش از پیش به امور آموزشی و پرورشی مدارس غیر دولتی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های موثر در این جریان توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ضمن تاکید بر لزوم کیفیت بخشی بیش از پیش به امور آموزشی و پرورشی مدارس غیر دولتی خاطرنشان کرد: یکی از مولفه های موثر در این جریان توانمندسازی نیروهای شاغل در مدارس غیردولتی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بروشکی شامگاه دوشنبه 29 آبان در یکصد و نهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی اظهار کرد: نگاه ما به مدارس و مراکز غیردولتی نگاهی حمایتی است و این موضوع با رعایت قوانین و مقررات و اجرایی شدن دستورالعمل های ابلاغی به این مدارس اتفاق می افتد.

وی افزود: تمکین به قانون و رعایت ملاحظات قانونی در مدارس دولتی و غیردولتی الزامی است و هیچ تفاوتی بین این دو وجود نخواهد داشت؛ از همین روی با هرگونه تخلف و تخطی از قانون، برخورد قانونی و از مجرای قانون صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر ضرورت نظارت حداکثری و همه جانبه بر فعالیت ها و برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی تاکید و خاطرنشان کرد: ایمنی فضاها و تجهیزات و رعایت ملاحظات استانداردسازی در مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمکین به قانون در مدارس دولتی و غیردولتی الزامی است

تمکین به قانون در مدارس دولتی و غیردولتی الزامی است