مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آبان 1402 ساعت 00:002023-11-01سياسي

لزوم حضور حداکثر مردم در یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی


معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان از میدان آزادگان به سمت میدان امام(ره) برگزار می شود، بر لزوم حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی تاکید کرد.

- ایسنا/همدان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر با بیان اینکه راهپیمایی 13 آبان از میدان آزادگان به سمت میدان امام(ره) برگزار می شود، بر لزوم حضور حداکثری آحاد مختلف مردم در یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی تاکید کرد.

حسین فارسی چهارشنبه 10 آبان ماه در نشست هماهنگی مراسم گرامیداشت 13 آبان که با حضور مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان برگزار شد، افزود: مسیر راهپیمایی یوم الله 13 آبان و روز دانش آموز، از میدان آزادگان به سمت میدان امام خمینی(ره) از ساعت 9:30 صبح تغییر یافت.

وی ادامه داد: همه آحاد مردم، اقشار و گروه ها، ادارات و ارگان ها، اصناف و بازاریان وظیفه دارند در کنار دانشجویان و دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان شرکت و انزجار خود را از جنایت های استکبار جهانی و رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کنند.

فارسی خاطرنشان کرد: بیش از 400 عنوان برنامه ویژه 13 آبان در سطح شهرستان در دست اجرا است و در 17 نقطه راهپیمایی 13 آبان به صورت خودجوش و مردمی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور حداکثر مردم در یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی

لزوم حضور حداکثر مردم در یوم الله 13 آبان و روز ملی استکبارستیزی