مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-19اقتصادي

ارائه تسهیلات دولت به صنایعی که آلایندگی کمتر دارند


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به ارائه تسهیلات به شرکت هایی که آلودگی زیست محیطی کمتری دارند، گفت: شرکت هایی که ماشین آلات تولید داخل استفاده کنند و آلایندگی کمتری داشته باشند و در کنار این مسئله کاهش مصرف انرژی را هم در برنامه های خود بگنجانند .

- ایسنا/قزوین معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اشاره به ارائه تسهیلات به شرکت هایی که آلودگی زیست محیطی کمتری دارند، گفت: شرکت هایی که ماشین آلات تولید داخل استفاده کنند و آلایندگی کمتری داشته باشند و در کنار این مسئله کاهش مصرف انرژی را هم در برنامه های خود بگنجانند می توانند از تسهیلات صندوق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بهره مند شوند.

فرشاد مقیمی در آیین تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان قزوین که یکشنبه 28 آبان در سالن جلسات شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: استان قزوین با یک درصد مساحت کل کشور 10 درصد در عرصه اقتصادی سهم دارد و نیز چهار درصد از کل تولید کشور بر عهده قزوین است که عملکرد خوب این استان در سطح کشور را نشان می دهد.

وی با بیان این موضوع که جهت گیری ها و سیاستگذاری های صنعتی کشور به سمت و سوی حمایت از تولیدات دانش بنیان حرکت می کند بیان کرد: علاوه بر حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت اقتصاد، وزارت صمت نیز در نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه تسهیلات دولت به صنایعی که آلایندگی کمتر دارند

ارائه تسهیلات دولت به صنایعی که آلایندگی کمتر دارند