مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:502023-11-15اقتصادي

از ظرفیت های دانشگاهی برای رفع مشکلات استفاده شود


نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: دولت باید مشوق های سرمایه گذاری را افزایش دهد و از ظرفیت های دانشگاهی، نخبگان و متخصصان برای رفع مشکلات کنونی بهره ببرد.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کیار و کوهرنگ در مجلس گفت: دولت باید مشوق های سرمایه گذاری را افزایش دهد و از ظرفیت های دانشگاهی، نخبگان و متخصصان برای رفع مشکلات کنونی بهره ببرد.

قدرت الله حمزه 24 آبان ماه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه، صنعتکاران و معدن کاران برتر چهارمحال و بختیاری با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت اشاره به ضعف چهارمحال و بختیاری در زمینه زیرساخت ها برای سرمایه گذاران، گفت: یکی از راهکارها، فعال کردن کمیسیون های تخصصی توسط اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان است تا بخش خصوصی سرمایه گذاران خود را به میدان بیاورد.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه دولت باید مشوق های سرمایه گذاری را افزایش دهد و از ظرفیت های دانشگاهی، نخبگان و متخصصان برای رفع مشکلات کنونی بهره ببرد، گفت: فعال شدن صنایع تبدیلی و تکمیلی، افزایش صادرات، تقویت بازاریابی، ارتقای آموزش و مهارت آموزی به طور جدی باید در دستور کار قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از ظرفیت های دانشگاهی برای رفع مشکلات استفاده شود

از ظرفیت های دانشگاهی برای رفع مشکلات استفاده شود