مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:452023-11-06اقتصادي

فرهنگ هوشمندسازی را باید در جامعه توسعه داد


اکنون کشورمان در زمینه ی هوشمند سازی در دنیا در رده ی 13 تا 15 قرار داریم و به لحاظ کاربرد هوشمندسازی در زندگی باید خیلی کار کرد و فرهنگ هوشمندسازی را در جامعه توسعه داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس دانشگاه تبریز گفت: اکنون کشورمان در زمینه ی هوشمند سازی در دنیا در رده ی 13 تا 15 قرار داریم و به لحاظ کاربرد هوشمندسازی در زندگی باید خیلی کار کرد و فرهنگ هوشمندسازی را در جامعه توسعه داد.

صفر نصرالله زاده 15 آبان ماه در آیین افتتاح رویداد علمی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز در تالار وحدت دانشگاه تبریز، گفت: آذربایجان شرقی و تبریز از روزگاران گذشته، قطب اقتصادی و صنعتی و پیشتاز در تجارت به ویژه صادرات کالاهای غیرنفتی بوده و ظرفیت های خوبی در این استان وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: برخورداری از شهرک های صنعتی، واحدهای تولیدی متعدد، فعالان بخش خصوصی، مفاخر علمی و وجود بیش از 4000 استاد و هیات علمی، 150 هزار دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و بیش از 300 شرکت دانش بنیان و همجواری با کشورهای ترکیه و جمهوری آذربایجان موقعیت بسیار خوبی برای توسعه ی اقتصادی و سرمایه گذاری در این استان ایجاد کرده است .

وی با اشاره رویداد علمی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز، گفت: این همایش نخستین رویداد علمی و اقتصادی شمالغر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ هوشمندسازی را باید در جامعه توسعه داد

فرهنگ هوشمندسازی را باید در جامعه توسعه داد