مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آبان 1402 ساعت 11:212023-11-03ورزشي

سالن ورزشی 1200 نفری بانه با حضور رییس جمهور افتتاح شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بانه، سالن 1200 نفری شهرستان بانه پس از گذشت 13 سال از مصوبه ساخت، در سفر این هفته هیات دولت به استان کردستان افتتاح شد.

این سالن یکی از پروژه های ورزشی کردستان در نقطه صفر مرزی شهر بانه محسوب می شود که عملیات ساخت آن سال های زیادی است آغاز شده و با تکمیل آن پس از چندین سال انتظار مردم شهرستان بانه در سفر رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان به کردستان افتتاح شد.

این پروژه با 4 هزار100 مترمربع زیر بناء در زمینی به مساحت 7 هزار 100 مترمربع احداث و برای ساخت آن اعتباری بالغ بر 48 میلیارد تومان صرف شده است.

پروژه سالن چند منظوره که با توجه به وضعیت سرانه فضای ورزشی بانه می تواند گامی بلند و موثر در پیشرفت ورزش این شهرستان باشد و تکمیل و افتتاح آن به مطالبه اصلی مردم شهرستان بانه تبدیل شده بود.

آمنه غلام ویسی سرپرست اداره کل ورزش وجوانان کردستان در مورد جزییات این پروژه اظهار کرد: سالن ورزشی 1200 نفری بانه بعد از 13 سال تکمیل شد و همزمان با سفر رییس جمهور به استان، بهره برداری می شود.

به گفته وی، عملیات ساخت محوطه این ورزشگاه در مراحل پایانی است و در سفر رییس جمهور و هیات همراه که اواخر هفته جاری انجام می شود، مورد بهره برداری قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالن ورزشی 1200 نفری بانه با حضور رییس جمهور افتتاح شد

سالن ورزشی 1200 نفری بانه با حضور رییس جمهور افتتاح شد