مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 5 آبان 1402 ساعت 16:252023-10-27سياسي

راهی که حاج قاسم شروع کرد به نابودی اسراییل ختم خواهد شد


شهید حاج قاسم سلیمانی با عنایات حق تعالی و اتکا به مکتب امام و رهبری، راه را برای مقاومت گشود و اکنون این راه اسراییل را به برای همیشه نابود خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تاکستان، آیت اله علی اسلامی در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکستان که در مصلی نماز جمعه این شهر برگزار شد، با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و سازمان جاسوسی موساد از عمق و وسعت عملیات طوفان الاقصی متحیر شدند، اظهار کرد: این عملیات زمانی اجرا شد که اسراییل خود را برای برخی توطئه ها آماده می کرد و بر این اساس مقاومت وارد میدان شد.

وی اضافه کرد: تونل های مقاومت که از غزه تا مصر حفر شده به  کابوسی برای اسراییلی ها تبدیل شده و آنها جرات حمله زمینی به غزه را ندارند.

   امام جمعه تاکستان تصریح کرد: سید حسن نصراله در حمایت از مقاومت به اسراییلی ها پیام داد که اگر زمینی حمله کنید، حزب الله هم وارد نبرد تمام عیار خواهد شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: بی شک امروز مقاومت همه جانبه مردم فلسطین در برابر زورگویی و تجاوز رژیم کودک کش صهیونیستی نتیجه داده و این رژیم را مستأصل و درمانده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: طی روزهای اخیر غربی ها در حالی از حقوق دم می زنند که رییس جمهور آمریکا در سفر به سرزمین های اشغالی، همراه خود مهمات جنگی برد تا به ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی که حاج قاسم شروع کرد به نابودی اسراییل ختم خواهد شد

راهی که حاج قاسم شروع کرد به نابودی اسراییل ختم خواهد شد