مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 آبان 1402 ساعت 11:002023-11-11اجتماعي

شناسایی800 نقطه حادثه خیز پایتخت و رفع 65 درصد مشکلات ترافیکی برای زمان بارش ها


مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم در اثر سوء مدیریت در فصل بارندگی، نزولات آسمانی موجب اختلال در زندگی عادی شهروندان شود، - مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اعلام اینکه نباید اجازه دهیم در اثر سوء مدیریت در فصل بارندگی، نزولات آسمانی موجب اختلال در زندگی عادی شهروندان شود، گفت: در تلاش هستیم تا با روان سازی جریان ترافیک، خدمات حمل و نقلی بهتر و بیشتری را ارائه دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی گلشنی برطرف کردن گره های ترافیکی، استمرار خدمات حمل و نقلی و افزایش ایمنی معابر را به عنوان اهداف سه گانه ستاد مدیریت بارش برشمرد و افزود: با تشکیل ستاد مدیریت بارش در سال گذشته و حصول نتایج مثبت در سال جاری، برنامه ریزی متفاوتی صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت های حوزه حمل و نقل و ترافیک در این ستاد به دو بخش اصلی ستادی و منطقه ای تقسیم می شود، اظهار کرد: شناسایی 800 نقطه حادثه خیز در سطح شهر و رفع 65 درصد از مشکلات این نقاط توسط مناطق و با همکاری حوزه های خدمات شهری و فنی و عمرانی انجام گرفته است.

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه ارتقاء و بهبود کیفی و کمّی سرویس رسانی در حوزه اتوبوس و تاکسی را در دستور کار داریم، تصریح کرد: در حوزه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی800 نقطه حادثه خیز پایتخت و رفع 65 درصد مشکلات ترافیکی برای زمان بارش ها

شناسایی800 نقطه حادثه خیز پایتخت و رفع 65 درصد مشکلات ترافیکی برای زمان بارش ها