مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 11:152023-11-14پزشكي

دانشکده های داروسازی از پایه های اصلی توسعه دانش بنیان علوم پزشکی هستند


دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: دانشکده های داروسازی یکی از پایه های اصلی توسعه دانش بنیان در علوم پزشکی هستند.

- دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی وزارت بهداشت گفت: دانشکده های داروسازی یکی از پایه های اصلی توسعه دانش بنیان در علوم پزشکی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام دارایی در آیین افتتاح دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تاکید بر اینکه رشته داروسازی یکی از رشته های مهم تخصصی در کشور است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی که بخواهد رشته تحصیلی داروسازی را راه اندازی و دانشجویان در این رشته را جذب کند ، باید به بلوغ علمی رسیده باشد.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با توجه به اینکه دانشگاهی جوان در کشور است، توانسته است این رشته تخصصی را راه اندازی و حلقه دانشکده های تحت پوشش خود را تکمیل کند و امید است با تامین اعضای هیات علمی و تجهیزات دانشکده داروسازی، شاهد بلوغ علمی و پژوهشی در این دانشکده نیز باشیم.

وی با اشاره به اینکه دانشکده های داروسازی در عرصه های علوم، فناوری و درمانی فعال هستند، گفت: دانشکده های داروسازی یکی از پایه های اصلی توسعه دانش بنیان در علوم پزشکی هستن و امید است با وجود اعضای هیات علمی مجرب و خوب، بتوانیم دانش بنیان های مرتبط با دارو را هم تولید کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشکده های داروسازی از پایه های اصلی توسعه دانش بنیان علوم پزشکی هستند

دانشکده های داروسازی از پایه های اصلی توسعه دانش بنیان علوم پزشکی هستند