مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 14:302023-10-24سياسي

تراژدی غزه مایه شرمساری دنبال کنندگان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است


رییس جمهور مذاکرات هیئت های دیپلماتیک و فعال شدن کمیسیون های مشترک میان ایران و تونس را در مسیر ارتقا و توسعه سطح روابط حائز اهمیت دانست و ابراز امیداوری کرد که به زودی فصل جدیدی از تعاملات فیمابین گشوده شود.

- رییس جمهور مذاکرات هیئت های دیپلماتیک و فعال شدن کمیسیون های مشترک میان ایران و تونس را در مسیر ارتقا و توسعه سطح روابط حائز اهمیت دانست و ابراز امیداوری کرد که به زودی فصل جدیدی از تعاملات فیمابین گشوده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی صبح امروز سه شنبه در آیین دریافت استوارنامه عماد الرحمونی سفیر جدید جمهوری تونس با اشاره به اراده جدی جمهوری اسلامی ایران و تونس در توسعه روابط سیاسی و اقتصادی تصریح کرد: با اراده موجود میان دو کشور قطعا گام های مهمی در جهت افزایش و توسعه روابط برداشته خواهد شد.

رییس جمهور با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به رغم تهدیدها و تحریم ها به توانمندی ها و تجربیات بسیاری خوبی دست یافته است، بر آمادگی ایران برای به اشتراک گذاشتن این توانمندی ها و تجربیات با کشور دوست و برادر تونس تاکید کرد.

رییسی همچنین مذاکرات هیئت های دیپلماتیک و فعال شدن کمیسیون های مشترک میان دو کشور را در مسیر ارتقا و توسعه سطح روابط حائز اهمیت دانست و ابراز امیداوری کرد که به زودی فصل جدیدی از تعاملات میان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراژدی غزه مایه شرمساری دنبال کنندگان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است

تراژدی غزه مایه شرمساری دنبال کنندگان عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است