مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 14:402023-11-15اقتصادي

دامداری 3000 راسی در کوهرنگ کلنگ زنی می شود


رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری شاهد کلنگ زنی دامداری 3000 راسی در شهرستان کوهرنگ خواهیم بود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر ریاست جمهوری شاهد کلنگ زنی دامداری 3000 راسی در شهرستان کوهرنگ خواهیم بود.

حسین برزگر 24 آبان ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به مصوبات دور اول سفر رییس جمهور به استان در حوزه کشاورزی، اظهار کرد: در سفر اول ریاست جمهوری، برای بخش کشاورزی 1470 میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که 490 میلیارد تومان آن برای سال اول بود.

وی در ادامه بیان کرد: 60 درصد مصوبات دور اول سفر بابت کارهای عمرانی، طرح های آبرسانی، توسعه باغات، سامانه های نوین آبیاری، حوزه دامپروری و توسعه شهرک های تخصصی کشاورزی و .

تخصیص یافت.

برزگر درباره منابع تسهیلاتی تخصیصی در بخش کشاورزی و دامپروری مورد نیاز استان، گفت: یکی از مصوبات سفر 2500 میلیارد تومان اعتبار در حوزه اقتصادی بود که تاکنون 1200 میلیارد تومان از کل تعهدات سال اول سفر که مربوط به منابع تسهیلاتی بوده محقق شده، البته تعداد پرونده های تشکیل شده در بخش کشاورزی بیش از این میزان اعتبار است که امیدواریم در دوم سفر منابع تسهیلاتی تخصیصی به بخش کشاورزی مخصوصا در حوزه صنایع خرد که مورد نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دامداری 3000 راسی در کوهرنگ کلنگ زنی می شود

دامداری 3000 راسی در کوهرنگ کلنگ زنی می شود