مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 1 آبان 1402 ساعت 13:052023-10-23دانش

دریافت مجوز صنایع خلاق معاونت علمی رییس جمهور از سوی یک واحد فناور دانشگاه سمنان


شرکت پویانمایی صنعت پارسه، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

- ایسنا/سمنان شرکت پویانمایی صنعت پارسه، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

دکتر امین جانقربانی، مدیر مرکز رشد پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، اول آبان ماه ضمن تبریک این موفقیت اظهار کرد: شرکت پویانمایی صنعت پارسه، از شرکت های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان، در حوزه واقعیت افزوده، مجازی و ترکیبی ، موفق به دریافت مجوز صنایع خلاق از سوی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری شد.

وی ادامه داد: این شرکت فناور به مدیرعاملی خانم مهندس پریسا کرم الدین، در سال 1399 در مرکز رشد پذیرش شد و فعالیت فناورانه خود را آغاز نمود و تاکنون موفقیت های دیگری نیز در حوزه کاری خود بدست آورده است که می توان به اخذ مجوز فعالیت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان سمنان اشاره کرد.

دکتر جانقربانی افزود: شرکت پویانمایی صنعت پارسه، در زمینه طراحی و تولید نرم افزار شبیه ساز سه بعدی آموزشی با قابلیت تعاملی فعالیت دارد و پارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت مجوز صنایع خلاق معاونت علمی رییس جمهور از سوی یک واحد فناور دانشگاه سمنان

دریافت مجوز صنایع خلاق معاونت علمی رییس جمهور از سوی یک واحد فناور دانشگاه سمنان