مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 23:302023-11-20اجتماعي

همه محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه محورهای ارتباطی این استان از جمله اصلی، فرعی و روستایی به جز گردنه بیژن باز و تردد به خوبی در جریان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه محورهای ارتباطی این استان از جمله اصلی، فرعی و روستایی به جز گردنه بیژن باز و تردد به خوبی در جریان است.

حمیدرضا پیمان جو در گفت وگو با ایسنا افزود: تنها با هماهنگی مدیریت بحران استان گردنه بیژن در جاده ارتباطی سی سخت به پادنا و سمیرم استان اصفهان به دلیل بارش سنگین برف و جلوگیری از بروز ریزش بهمن و ایمنی مسافران به صورت موقت مسدود شد.

وی اظهار کرد: گردنه بیژن، منطقه ای سخت گذر در مسیر بین استانی روستای نورآباد از توابع پادنای سمیرم تا شهر سی سخت مرکز شهرستان دناست که در ایام سردِ سال، به بیش از سه متر می رسد و موجب ریزش بهمن می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هم اکنون همه نیروهای راهداری در راهدارخانه های ثابت و سیار در آماده باش هستند و تا کنون نیز مشکلی در مسیرهای ارتباطی گزارش نشده است.

پیمان جو تصریح کرد: بیش از 200 راهدار با 100 دستگاه ماشین آلات راهداری در جاده های کهگیلویه و بویراحمد برای خدمات رسانی به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است

همه محورهای ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد باز است