مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 07:552023-10-28سياسي

امروز باید برند های حامی رژیم صهیونیستی تحریم شود


عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی اینکه امروز آنها با پمپاژ دروغ و اخبار غلط ذهن و فکر فرزندانمان را پر کرده اند و باید با این جریان فاسد مقابله کنیم و نباید اجازه دهیم آنها به خواسته خود برسند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حسین عبادتی، عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گردهمایی هیات های مذهبی در حمایت از مردم غزه در بیت الرقیه، با اشاره به اینکه امروز سخن غزه سخن امام حسین(ع) و راه امام حسین(ع) است، اظهار داشت: امروز باید همه از مردم غزه حمایت و کشتار مردم و کودکان و زنان غزه را محکوم کنیم.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه زنجانی ها همیشه و در همه جا در خط مقدم دفاع از مظلوم بودند، تصریح کرد: خوشبختانه امروز ما در شهری زندگی می کنیم که هر وقت راه و سخن حق است و راه امام حسین(ع) است، حسینیانش پیش قدم و در صف اول حمایت هستند.

وی با بیان اینکه امروز یک بخش مسئله فلسطین و غزه غصب و ظلم است، تاکید کرد: مسئله دیگر غزه کودک کشی است، تا به امروز یک هزار و 200 کودک توسط جانی ترین و فاسد ترین مردم عصر، بلکه تمام دوران بی رحمانه به شهادت می رسند.

عبادتی با بیان اینکه برگزاری این مراسم در بیت الرقیه(س)، پیام دارد برای مردم و آن این است که کودکان غزه کودکان و دردانه های مسلمانان هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز باید برند های حامی رژیم صهیونیستی تحریم شود

امروز باید برند های حامی رژیم صهیونیستی تحریم شود