مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 13:202023-11-07بين الملل

السیسی و نتانیاهو از آغاز جنگ غزه با هم صحبت نکرده اند


یک رسانه صهیونیستی از اختلافات مصر و رژیم صهیونیستی بر سر مسائل مختلف در رابطه با جنگ غزه و قطعی ارتباط میان رییس جمهوری این کشور با نخست وزیر این رژیم از زمان آغاز این جنگ پرده برداشته است.

- یک رسانه صهیونیستی از اختلافات مصر و رژیم صهیونیستی بر سر مسائل مختلف در رابطه با جنگ غزه و قطعی ارتباط میان رییس جمهوری این کشور با نخست وزیر این رژیم از زمان آغاز این جنگ پرده برداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان پخش عمومی رژیم صهیونیستی (کان 11) در این باره گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و عبدالفتاح السیسی، رییس جمهوری مصر از زمان آغاز جنگ غزه هیچ گفت وگویی با یکدیگر انجام نداده اند، اما هیئتی از سرویس امنیت داخلی رژیم اشغالگر (شاباک) در طول جنگ به مصر سفر کرده است.

کان 11 به نقل از یک منبع صهیونیستی اعلام کرد: تماس مستقیم میان سران قاهره و تل آویو می توانست به مذاکرات جاری درباره اسرا در غزه کمک کند.

در این گزارش آمده است که قاهره از طریق چندین منبع دیگر از جمله رونن بار رییس سرویس امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و منابع دیگر با تل آویو در ارتباط است.

کان 11 در ادامه آورده است: مصر در گذشته ثابت کرده است که میانجی مؤثری در درگیری های میان اسراییل و حماس است، اما در برهه فعلی اختلافات زیادی بر سر موضوعات مختلف میان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

السیسی و نتانیاهو از آغاز جنگ غزه با هم صحبت نکرده اند

السیسی و نتانیاهو از آغاز جنگ غزه با هم صحبت نکرده اند