مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:402023-11-04سياسي

جمعیت پیشرفت و عدالت: تفکرمقاومت با روحیه استکبارستیزی در مقابل ظالمان ایستاده است


جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی اعلام کرد: دشمنان بشریت در لوای دموکراسی و با همراهی رسانه های زردِ غربی دست از خصومت ها و دشمنی ها و جنایات خود بر نمی دارند و تنها این تفکر مقاومت اسلامی است که با نگاه و روحیه استکبار ستیزانه خود توانسته در مقابل آن ها بایستد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی هم زمان با یوم الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:  ایمان راسخ داریم که فرزندان غیور خمینی و خامنه ای در ایران و در گام دوم انقلاب هم چون گذشتگان خود در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی قدم برداشته و روحیه استکبار ستیزی و جهاد و شهادت را سرلوحه کار خود قرار داده و برای برافراشته شدن پرچم ایران قوی در جهان با ایمان و عمل گام خواهند برداشت.

متن کامل این بیانیه به شرح ذیل است: سیزدهم آبان ماه برای همیشه در تارک تاریخ نماد استکبارستیزی و شکست ناپذیری ملت ایران در برابر استکبار جهانی است.

این روز بزرگ و این یوم الله برگ زرینی است که سال ها و قرن ها ماندگار خواهد بود، در این روز بزرگ فرزندان فداکار ایران اسلامی و سربازان جوان حضرت روح الله با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می توان در برابر هر طاغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت پیشرفت و عدالت: تفکرمقاومت با روحیه استکبارستیزی در مقابل ظالمان ایستاده است

جمعیت پیشرفت و عدالت: تفکرمقاومت با روحیه استکبارستیزی در مقابل ظالمان ایستاده است