مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 آبان 1402 ساعت 21:002023-11-21اقتصادي

خبر خوش معاون وزیر صمت برای صنعتگران و تولیدکنندگان


ظرف هفته آینده در حوزه منابع ارزی و ریالی و تحویل آن به تولید و صنعت اتفاقات خوبی رقم می خورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، محمدمهدی برادران امشب در آیین گشایش شانزدهمین نمایشگاه صنعت استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی به واسطه صنعتی بودن، جایگاه ویژه ای در اقتصاد کشور دارد که برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند به رشد و پیشرفت صنعت کشور کمک کند.

وی تصریح کرد:برپایی چنین نمایشگاه هایی نقش به سزایی در رشد کمی و کیفی صنعت دارد که باید بهره لازم را از این نمایشگاه ها برد و تلاش شود این نمایشگاه ها را ارتقای کیفیت نسبت به سال های قبل برگزار کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت توجه به تولید داخل و عمق بخشیدن به تولید را محور اولویت های وزارت صمت اعلام کرد و ادامه داد: پیشبرد اهداف صنعتی و امیدبخشی به تولید داخلی و توجه به عمق تولید از مسائل اساسی در وزارت صمت است که تلاش می شود سهم بازار تولیدات داخلی در کشور و کشورهای همسایه نیز افزایش یابد.

وی از محاسبه مواد اولیه مورد نیاز 22 صنعت  در کشور با هدف بهبود تولید داخل خبر داد و گفت: با توجه به عمق تولید می توان از مشکلات موجود در مسیر تولید کاست.

معاون وزیر صمت با اشاره به مشکلات پیش آمده اخیر گفت: ظرف هفته آینده در حوزه منابع ارزی و ریالی و تحویل آن به تولید و صنعت گشایش های خوب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش معاون وزیر صمت برای صنعتگران و تولیدکنندگان

خبر خوش معاون وزیر صمت برای صنعتگران و تولیدکنندگان