مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 2 آبان 1402 ساعت 13:502023-10-24سياسي

اهدای لوازم خانگی به سیل زدگان آستارا توسط سپاه


پیش از ظهر امروز سپاه قدس گیلان به سیل زدگان شهرستان آستارا لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی با ارزش سه میلیارد تومان اهدا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستارا، با حضور فرمانده سپاه قدس گیلان، مسئول سازمان بسیج سازندگی استان و برخی مسئولین استانی و شهرستانی محموله لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی به سیل زدگان آستارایی اهدا شد.

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان در حاشیه این مراسم و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه هنگام بحران و مشکلات همواره در کنار مردم و آسیب دیدگان است، اظهار کرد: یکی از اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک به مردم و آسیب دیدگان در هنگام بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله بوده و از هیچ تلاشی برای کاهش رنج مردم دریغ نمی کند.

  وی با اشاره به وقوع سیل شدید در شهرستان آستارا در شهریورماه سال جاری، گفت: با وقوع این سیل بخشی از منازل مردم دچار آبگرفتگی شده و برخی وسایل و ملزومات خانگی مردم هم دچار آسیب جدی شد.

  فرمانده سپاه قدس گیلان از تهیه وسایل خانگی توسط این نهاد و اعزام آن به آستارا برای اهدا به آسیب دیدگان خبر داد و افزود: محموله لوازم خانگی شامل یخچال، فرش، بخاری، اجاق گاز، موکت، پتو و بسته معیشتی بالغ بر سه میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای لوازم خانگی به سیل زدگان آستارا توسط سپاه

اهدای لوازم خانگی به سیل زدگان آستارا توسط سپاه