مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 آبان 1402 ساعت 18:452023-11-20بين الملل

کاریکاتور قاتل! 


وضعیت آخرالزمانی در غزه این طور است که نوزادان در حیاط بیمارستان محاصره شدند، خیابان ها پر از کفن هستند و در گوشه وکنار شهر گورهای دسته جمعی را می توان پیدا کرد و ما با گوشی های مان تنها گوشه ای از این جنایت ها را می بینیم.

- وضعیت آخرالزمانی در غزه این طور است که نوزادان در حیاط بیمارستان محاصره شدند، خیابان ها پر از کفن هستند و در گوشه وکنار شهر گورهای دسته جمعی را می توان پیدا کرد و ما با گوشی های مان تنها گوشه ای از این جنایت ها را می بینیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تبیان نوشت: روزنامه نگار سایت الجزیره به غیرانسانی بودن حملات رژیم صهیونیستی اشاره دارد و می گوید، کسانی که ماشه را روی کودکان می چکانند و آن هایی که بیمارستان ها را بمباران می کنند چگونه شب می خوابند؟ چگونه در هر لحظه بیداری خون روی دستان خود را نمی بینند؟ آنها برای قتلی که انجام می دهند اسمی به نام کنترل آفات گذاشتند و این انسان زدایی را مداوم انجام می دهند و البته در این کار تنها نیستند دیگر کشورها و دولت ها (امریکا و.

) هم در جنایتشان مشارکت دارند و آنها را تشویق می کنند! در همین روزها که صدای مردم جهان به خاطر نسل کشی درآمده، واشنگتن پست کاریکاتوری با عنوان سپر انسانی را منتشر می کند و اوج شریف نبودنش را به رخ می کشد و به وضوح قصدش برای نسل کشی فلسطینی ها را تایید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاریکاتور قاتل! 

کاریکاتور قاتل!