مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 09:102023-10-30بين الملل

امیرعبداللهیان: نه حماس از ما دستور می گیرد نه ما به آنها دستور می دهیم


بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت جنگ در غزه در اختیار آمریکا است و اسراییل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می دهد ولی مدیریت جنگ با نظامیان آمریکا است چون در داخل رژیم اسراییل وضعیت فرو ریخته ای وجود دارد.

- وزیر خارجه کشورمان گفت: بر اساس اطلاعاتی که ما داریم، مدیریت جنگ در غزه در اختیار آمریکا است و اسراییل به نیابت از آمریکا، این جنگ را انجام می دهد ولی مدیریت جنگ با نظامیان آمریکا است چون در داخل رژیم اسراییل وضعیت فرو ریخته ای وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان در گفت وگو با بلومبرگ تاکید کرد: اگر اسراییلی ها جنگ را متوقف نکنند و به کشتار و جنایت هایشان ادامه دهند ، باز شدن جبهه های جدید غیرقابل اجتناب است و آن موقع، رژیم اسراییل در شرایط جدیدی قرار می گیرد که قطعا از اقدامات خودش پشیمان خواهد شد.

متن کامل وزیر خارجه ایران با این رسانه آمریکایی که پیش از این بخشی از آن منتشر شده ، بدین شرح است: خبرنگار بلومبرگ به عنوان نخستین سوال از وزیر خارجه ایران پرسید که اتفاقات مهمی در 48 ساعت اخیر رخ داده و پاسخ ایران به حمله آمریکا به شرق سوریه و هدف گرفتن مواضع ایران پس از سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل چیست؟ وزیر امور خارجه ایران پاسخ داد: اولا شما گفتید اتفاقات مهمی در 48 ساعت گذشته رخ ، من فکر می کنم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: نه حماس از ما دستور می گیرد نه ما به آنها دستور می دهیم

امیرعبداللهیان: نه حماس از ما دستور می گیرد نه ما به آنها دستور می دهیم