مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 آبان 1402 ساعت 00:302023-10-29سياسي

این امام جماعت مسجد، مصلای نمازجمعه را بازار فروش تولیدات خانگی کرد+عکس


حجت الاسلام خلیفاوی امام جماعت مسجدی در بندر لنگه، ظرفیتی فراهم کرده تا در کنار مساجد و مصلای نماز جمعه، غرفه فروش محصولات خانگی برای خانواده های بی بضاعت راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، وقتی خود را از مردم بدانی و به درک از درد و رنج و شرایط بغرنج آنان برسی، تمام همت خود را برای کمک به آنان به کار می گیری، کاری که حاج آقا خلیفاوی کرده است.

او از هر فرصتی برای کمک به هم نوعان بهره گرفته تا علاوه بر تلاش برای کم کردن از حجم درد و مشکلات دیگران، توشه ای برای آخرت خود ذخیره کرده باشد.

مسئولی که امام جماعتی مسجد را رها نکرد حجت الاسلام علی خلیفاوی متولد سال 1364 و ساکن شهرستان بندر لنگه است که حدود 15 سالی می شود در جرگه روحانیت به انجام فعالیت تبلیغی مشغول است.

او اکنون رییس سازمان تبلیغات شهرستان است و با این وجود از فعالیت در مسجد دست نکشیده و حدود دو سال است که در مسجد ملک بن عباس بندرلنگه نیز به عنوان امام جماعت فعالیت دارد.

این طلبه فعال در همین سمت و با انجام شبکه سازی و تشکیل هیأت های اندیشه ورز توانسته علاوه بر افزایش شور مراسم، جلسات اثرگذاری را برگزار کند.

او سعی بسیاری برای ثمربخشی فعالیت ها دارد و می گوید: دختران پیشرفت، نهضت بانوان پیشران و فعالیت های ذیل مهرواره های سازمان تبلیغات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این امام جماعت مسجد، مصلای نمازجمعه را بازار فروش تولیدات خانگی کرد+عکس

این امام جماعت مسجد، مصلای نمازجمعه را بازار فروش تولیدات خانگی کرد+عکس