مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 آبان 1402 ساعت 08:452023-10-31دانش

دانشگاه تهران برای امتحانات پایان ترم جدیدالورودها چه برنامه ای دارد?


معاون آموزشی دانشگاه تهران، کم و کیف برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان جدید الورود این دانشگاه را تشریح کرد.

- گروه دانشگاه خبرگزاری فارس- نتایج کنکور سراسری هر ساله پیش از آغاز سال تحصیلی رقم می خورد تا دانشجویان جدیدالورود فرصت کافی برای مراجعه به شهر و دانشگاهی که در آن پذیرفته شده اند، داشته باشند و بتوانند بدون دغدغه به مسائلی مانند ثبت نام و چگونگی اقامت در خوابگاه دانشجویی بپردازند و سپس برای انتخاب واحد و حضور در کلاس های درس مهیا شوند.

  این در حالی است که امسال نتایج نهایی و اسامی پذیرفته شدگان رشته های مختلف تحصیلی دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی در هفته سوم مهرماه اعلام شد و عملاً آغاز سال تحصیلی برای دانشجویان جدیدالورود با چند هفته تأخیر آغاز شد.

  محمود کمره ای معاون آموزشی دانشگاه تهران در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس گفت: در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402، تعداد 11 هزار و 800 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه تهران ثبت نام شده اند که 3 هزار و 618 دانشجو در مقطع کارشناسی، 6 هزار و 563 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و 1518 دانشجو در مقطع دکتری هستند.

* تأخیر در شروع ترم را با کلاس های جبرانی، جبران می کنیم وی ا فزود: امسال 45 درصد دانشجویان جدیدالورود دختر و 55 درصد پسر هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تهران برای امتحانات پایان ترم جدیدالورودها چه برنامه ای دارد?

دانشگاه تهران برای امتحانات پایان ترم جدیدالورودها چه برنامه ای دارد?