مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 آبان 1402 ساعت 21:102023-11-15اقتصادي

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مشهد


رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران از آغاز فعالیت بیست وسومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های تخصصی این حوزه در کشور خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس انجمن نمایشگاه های بین المللی ایران از آغاز فعالیت بیست وسومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته مشهد به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایشگاه های تخصصی این حوزه در کشور خبر داد.

سعید صیفی در این خصوص اظهار کرد: این نمایشگاه از عصر روز چهارشنبه 24 آبان ماه افتتاح و تا 27 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی مشهد فعالیت خواهد داشت.

وی با اشار به اینکه حوزه قطعه سازی خودرو از مهم ترین صنایع کشور است که اشتغال قابل توجهی را نیز به همراه دارد، درخصوص زمینه فعالیت حاضران در این نمایشگاه افزود: زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، تولیدکنندگان قطعات خودرو اعم از قطعات موتوری، بدنه خودرو، قطعات پلیمری، روغن و روانکارها، باطری خودرو، شیشه و آینه اتومبیل، لنت ترمز و شرکت های بازرگانی حوزه خودرو است.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی مشهد در ادامه برگزاری نمایشگاه قطعات خودرو مشهد را یکی از اصلی ترین راهکارهای تقویت صنعت قطعه سازی خودرو و ایجاد روزنه های روشن برای بهبود وضعیت فعالان این عرصه اعلام و بیان کرد: از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مشهد

آغاز به کار بیست وسومین نمایشگاه تخصصی قطعات خودرو و صنایع وابسته در مشهد