مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-07اقتصادي

در تامین نهاده های دامی مشکلی نداریم/ حذف گله های مولد یک هشدار است


مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نهاده های دامی نداریم، گفت: کاهش جمعیت دامی، بهم خوردن تعادل ترکیب گله و به طور کل حذف گله های مولد یک هشدار است.

- مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور با اشاره به اینکه مشکلی در تامین نهاده های دامی نداریم، گفت: کاهش جمعیت دامی، بهم خوردن تعادل ترکیب گله و به طور کل حذف گله های مولد یک هشدار است.

افشین صدر دادرس در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه در تامین نهاده های دامی هیچ مشکلی وجود ندارد، گفت: از بهمن پارسال شرایط در سامانه بازارگاه تغییر کرد و برای واردکنندگان و تولیدکنندگان فضای رقابتی ایجاد شد.

ایجاد فضای رقابتی نیز منجر به این شد که قیمت نهاده های وارداتی در سامانه بازارگاه کاهشی شود و در برخی اقلام حتی به زیر قیمت مصوب نیز برسد.

وی اضافه کرد: در تامین نهاده های دامی داخلی از جمله علوفه های خشبی، کنجاله ها، ذرت و جوی داخلی نیز مشکلی وجود ندارد و قیمت آن نیز بر اساس عرضه و تقاضا در بازار تعیین می شود.

مدیرعامل اتحادیه مرکزی دام سبک کشور اضافه کرد: موضوعی که در حال حاضر حائز اهمیت است و دست اندرکاران بخش کشاورزی باید به آن توجه کنند جمعیت دام سبک است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در تامین نهاده های دامی مشکلی نداریم/ حذف گله های مولد یک هشدار است

در تامین نهاده های دامی مشکلی نداریم/ حذف گله های مولد یک هشدار است