مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 11:452023-10-28سياسي

موفقیت 100 درصدی عمل های کاشت حلزون شنوایی در بابل


عضو شورای عالی کاشت حلزون کشور از موفقیت صد درصدی عمل های کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و گفت: از خیرین تقاضا داریم این مرکز را حمایت کنند.

- ایسنا/مازندران عضو شورای عالی کاشت حلزون کشور از موفقیت صد درصدی عمل های کاشت حلزون شنوایی در دانشگاه علوم پزشکی بابل خبر داد و گفت: از خیرین تقاضا داریم این مرکز را حمایت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بابل، دکتر هاشمی با حضور در بیمارستان آیت الله روحانی (ره) این شهرستان گفت: کاشت حلزون از سال 1370 در کشور شروع شد و به دلیل متقاضی زیاد در سراسر کشور توسعه پیدا کرد و مراکز مختلفی که توانایی کافی هم از لحاظ دانشگاهی هم از لحاظ نیروی انسانی و نیروی تخصصی داشتند شروع به کار کرد.

دکتر بصیر هاشمی دبیر بورد تخصصی رشته گوش، حلق و بینی وزارت بهداشت بیان کرد: با توجه به جایگاه بابل در حوزه پزشکی و همچنین نیاز منطقه و پیگیری های مستمر دانشگاه علوم پزشکی، این موضوع در دستور کار کمیته عالی کاشت حلزون قرار گرفت که با نظر مثبت، راه اندازی این مرکز موافقت شد و در اردیبهشت 1400 در این دانشگاه شاهد انجام نخستین عمل کاشت حلزون بودیم.

رییس مرکز کاشت حلزون شنوایی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اذعان کرد: دو سال بعد از افتتاح مرکز کاشت حلزون بابل، 88 عمل کاشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت 100 درصدی عمل های کاشت حلزون شنوایی در بابل

موفقیت 100 درصدی عمل های کاشت حلزون شنوایی در بابل