مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 آبان 1402 ساعت 16:052023-11-14اقتصادي

طرح ساماندهی مرز باشماق به کندی پیش می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری ظهر امروز در سومین جلسه شورای مبادلات مرزی استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، اظهار کرد: توسعه تجارت خارجی به عنوان یکی از محورهای اصلی پیشرفت یکی از سرفصل های اصلی و دارای اولویت در استان کردستان است.

وی خاطرنشان کرد: ساماندهی مرزهای استان کردستان و اجرای طرح جامع ساماندهی مرز باشماق در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است اما در روند اجرا ضعیف عمل شده است.

نوری افزود: طرح جامع ساماندهی مرز رسمی باشماق مریوان یکی از اولویت های اصلی در راستای توسعه تجارت خارجی است که باید در راستای تحقق این مهم همه پای کار بیایند.

وی گریزی به بازگشایی گذرگاه کولبری و هدف دولت از این مهم زد و افزود: بازگشایی مجدد معابر کولبری مطالبه عمومی مردم بود که در دستور کار قرار گرفت و انجام شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان اضافه کرد: بازگشایی این معابر در شرایطی صورت گرفت که هیچ زیرساختی در سیران بند آماده نشده بود و باید تا زمانی که این زیرساخت ها آماده شود سخت گیری های غیرضروری وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: تا قبل از بازگشایی معابر کولبری کارهایی صورت می گرفت ما با این کار به نوعی زمینه کنترل فرایند فعالیت کولبران را فراهم کرده ایم اگر بازگشایی صورت نمی گرفت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ساماندهی مرز باشماق به کندی پیش می رود

طرح ساماندهی مرز باشماق به کندی پیش می رود