مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 10:102023-11-05سياسي

یزد میزبان سومین کنفرانس ملی نوآوری و فناوری است


رییس پارک علم و فناوری استان یزد گفت: سومین کنفرانس ملی «انجمن علمی پارک های علم و فناوری وسازمان های نوآوری ایران» در روزهای 17 و 18 آبانماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، سید حبیب الله میرغفوری صبح امروز در نشست خبری سومین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های علم و فناوری وسازمان های نوآوری ایران ، اظهار کرد: این رویداد با مشارکت زیست فناوری ایران برگزار می شود.

وی با بیان این که توسعه نوآوری منطقه ای، نقش دولت، دانشگاه، بخش خصوصی و جامعه محور اصلی این رویداد ملی در استان یزداست، گفت: سومین کنفرانس ملی نوآوری و فناوری دارای 11 محور جزیی است.

رییس پارک علم و فناوری استان یزد، ارائه آخرین دستاوردهای علمی و کاربردی در حوزه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور را مهمترین هدف این رویداد دانست و گفت: تبادل تجارت از دیگر رویکردهای جدی این رویداد ملی است.

میرغفوری با بیان این که در اردیبهشت ماه فراخوان این رویداد منتشر شده است، تصریح کرد: پس از ارزیابی توسط کمیته داوری 61 مقاله پذیرفته شده که از این تعداد 44 مقاله به صورت حضوری و 17 مقاله به صورت پوستر ارائه می شود.

وی با بیان این که بیش از 500 شرکت دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان یزد فعالیت دارند، خاطرنشان کرد: این رویداد قرار است طی 12 پنل تخصصی در دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان سومین کنفرانس ملی نوآوری و فناوری است

یزد میزبان سومین کنفرانس ملی نوآوری و فناوری است