مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آبان 1402 ساعت 13:502023-11-04سياسي

جهان اسلام تشنه رقم زدن 13 آبانی دیگر است


بدون شک سیزده آبان انفجار غیرت و عزت ایرانی اسلامی بر سر تمام طاغوت و کفر است و امروز نیز جهان اسلام تشنه ی رقم زدن سیزده آبانی دیگر است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بدون شک سیزده آبان انفجار غیرت و عزت ایرانی اسلامی بر سر تمام طاغوت و کفر است و امروز نیز جهان اسلام تشنه ی رقم زدن سیزده آبانی دیگر است.

مهدی دوستی استاندار ظهر امروز (سیزدهم آبان ماه)، در حاشیه راهپیمایی 13 آبان ماه بندرعباس، اظهار کرد: سیزدهم آبان ماه یکی از نقاط عطف در تاریخ معاصر ایران و حتی جهان اسلام است چرا که طاغوت در این روز متوجه شد که یارای مقابله با بت شکن کبیر قرن را ندارد و دست به تبعید امام فرزانه ایرانی ها زد.

وی با بیان این که طاغوت غافل از این بود که سربازان در گهواره ی خمینی کبیر، 15 سال بعد پایه های حکومت ستمشاهی را با خون خود به لرزه درآورند و یک سال بعد نیز به برکت خون پاک دانش آموزان شهید، دانشجویان پیرو خط امام، لانه ی شیطان را بر سرش ویران می کنند، افزود: بدون شک سیزده آبان انفجار غیرت و عزت ایرانی اسلامی بر سر تمام طاغوت و کفر است.

استاندار هرمزگان تأکید کرد: امروز جهان اسلام تشنه رقم زدن 13 آبانی دیگر است که خون پاک شهیدان انتفاضه های قدس و کودکان بی گناه را به سیلی خروشان تبدیل کرده و کاخ پوشالی صهیونیست ها و ارباب جنایتکارشان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان اسلام تشنه رقم زدن 13 آبانی دیگر است

جهان اسلام تشنه رقم زدن 13 آبانی دیگر است