مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آبان 1402 ساعت 14:452023-11-05اقتصادي

در سال های آینده دانشگاه ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد


رییس مرکز توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران با بیان این که در سال های آینده دانشگاه ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد، گفت: تدوین برنامه محتوایی و نهادسازی به منظور توسعه منابع مالی دانشگاه یک امر ضروری است.

- رییس مرکز توسعه و سرمایه گذاری دانشگاه تهران با بیان این که در سال های آینده دانشگاه ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد، گفت: تدوین برنامه محتوایی و نهادسازی به منظور توسعه منابع مالی دانشگاه یک امر ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی مبینی دهکردی در نشست مشترک با دکتر حسین رضوان، رییس دانشگاه بوعلی همدان که با هدف بررسی توسعه فعالیت های سرمایه گذاری و تأمین مالی در دانشگاه های کشور با تحلیل روند بودجه دانشگاه ها برگزار شد، اظهار کرد: در سال های آینده دانشگاه ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد و توجه به موضوعات سرمایه گذاری و تأمین مالی یک پیش بینی واقع بینانه و آینده نگرانه است.

وی با اشاره به نتایج مطالعات انجام شده بر روی 25 دانشگاه برتر جهان، گفت: تدوین برنامه محتوایی و نهادسازی به منظور توسعه منابع مالی دانشگاه یک امر ضروری است.

در ادامه این نشست، دکتر حسین رضوان، رییس دانشگاه بوعلی همدان، کمبودهای مالی در سال های گذشته و پیش رو را چالش بزرگ دانشگاه ها اعلام کرد و بر ضرورت ایجاد مراکز توسعه و سرمایه گذاری در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در سال های آینده دانشگاه ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد

در سال های آینده دانشگاه ها با کمبود بودجه مواجه خواهند شد