مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 22:352023-10-28دانش

ایجاد رشته های متناسب با بافت استان در دانشگاه پیام نور زنجان


امیدواریم با توجه به رشته های دانشگاهی که این مرکز دارد، بتوانیم هم در بحث ساماندهی رشته ها و هم در ایجاد رشته های متناسب با بافت استان زنجان اقدامات لازم را انجام بدهیم.

- ایسنا/زنجان رییس دانشگاه پیام نور گفت: امیدواریم با توجه به رشته های دانشگاهی که این مرکز دارد، بتوانیم هم در بحث ساماندهی رشته ها و هم در ایجاد رشته های متناسب با بافت استان زنجان اقدامات لازم را انجام بدهیم.

ابراهیم تقی زاده، شامگاه امروز (6 آبان ماه) در حاشیه سفر یک روزه خود بهداستان زنجان و در جنع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه پیام نور استان زنجان با بیش از 5 هزار دانشجوی فعالی که در 9 مرکز و واحدهای این دانشگاه در حال حاضر ارائه خدمات آموزشی صورت می گیرد جزو دانشگاه های پیام نور موفق کشور است.

وی افزود: امیدواریم با توجه به رشته های دانشگاهی که این مرکز دارد، بتوانیم هم در بحث ساماندهی رشته ها و هم در ایجاد رشته های متناسب با بافت استان زنجان اقدامات لازم را انجام بدهیم.

این مسئول تصریح کرد: درصدد هستیم این دانشگاه را در راستای سایر دانشگاه ها به سمت دانشگاه های نسل 4 و 5 سوق داده و ادامه فعالیت داشته باشیم.

رییس دانشگاه پیام نور ادامه داد: همچنین با توجه به تاکید استاندار زنجان مبنی بر انعقاد تفاهمنامه های همکاری، درصدد خواهیم بود نسبت به استقرار مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد رشته های متناسب با بافت استان در دانشگاه پیام نور زنجان

ایجاد رشته های متناسب با بافت استان در دانشگاه پیام نور زنجان