مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 آبان 1402 ساعت 08:252023-11-07اقتصادي

صادرات زنجیره آهن و فولاد به ارزش بالغ بر 5 میلیارد دلار


طبق آمار، صادرات فولادی ها در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایشی رقم خورده که ارزش صادراتی ثبت شده در این مدت بالغ بر پنج میلیارد دلار ثبت شده است.

- طبق آمار، صادرات فولادی ها در هفت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایشی رقم خورده که ارزش صادراتی ثبت شده در این مدت بالغ بر پنج میلیارد دلار ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس جدول آماری ارائه شده توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از عملکرد هفت ماهه فولادسازان در امر صادرات، از ابتدای سال تا پایان مهر ماه، بخشی از تولید فولاد کشور صادر شده که بر اساس آمار صادراتی در مدت مذکور سال جاری و مقایسه آن با صادرات در مدت مشابه سال گذشته، رشد 0.

1 درصدی تا 683.

3 درصدی دیده می شود؛ در حقیقت صادرات در زنجیره آهن و فولاد به ویژه در حوزه صادرات آهن اسفنجی، گندله سنگ آهن و کنسانتره سنگ آهن رشد قابل توجهی داشته است.

طبق آمار صادرات زنجیره آهن و فولاد کشور، در مجموع هفت ماهه امسال، یک میلیون و 582 هزار تن مقاطع طویل فولادی به ارزش 818 میلیون دلار صادر شده که تقریبا مشابه مقدار صادرات آن در مدت مشابه سال گذشته معادل یک میلیون و 580 هزار تن بوده است.

صادرات مقاطع تخت فولادی نیز از 201 هزار تن به ارزش 163 میلیون دلار در مجموع هفت ماه ابتدایی 1401 به 271 هزار تن در مدت مشابه سال ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات زنجیره آهن و فولاد به ارزش بالغ بر 5 میلیارد دلار

صادرات زنجیره آهن و فولاد به ارزش بالغ بر 5 میلیارد دلار