مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 آبان 1402 ساعت 21:152023-10-29سياسي

راهیان نور؛ مانور فرهنگی در مقابل هجمه وسیع دشمنان علیه نسل جوان


معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا گفت: راهیان نور بهترین راه برای حفظ، نشر و تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عسکر مجیدی امروز در نشست خبری اردو های راهیان نور و پیشرفت و هفته بزرگداشت بسیج دانش آموزی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مظلوم غزه و اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و تبریک پیروزی رزمندگان فلسطینی و حزب الله حماس در مقابل رژیم صهیونیستی، گفت: طوفان الاقصی سبب شکست غیرقابل ترمیم رژیم کودک کش شد.

 وی با بیان اینکه رژیم غاصب صهیوننیستی سال های سال تلاش کرد تا موجودیت خود را در منطقه تثبیت کند، اما ارتش این رژیم کودکش برابر مقاومت رزمندگان فلسطینی شکست خورده است، افزود: امروز پویایی جبهه مقاومت درس بزرگی هم برای استکبار و هم برای ملت هایی است که در برابر استکبار ایستادگی می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران جزو حوادث نادری در تاریخ بوده است، ادامه داد: حفظ و انتقال این ارزش ها به نسل جوان ضروری است.

مجیدی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی روزبه روز مستحکم تر می شود، خاطرنشان کرد:  هنوز دنیا و به خصوص صهیونیست ها در بهت و ماتم این هستند که چه اتفاقی افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیان نور؛ مانور فرهنگی در مقابل هجمه وسیع دشمنان علیه نسل جوان

راهیان نور؛ مانور فرهنگی در مقابل هجمه وسیع دشمنان علیه نسل جوان