مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-12اقتصادي

تعمیر جاده خراسان شمالی به جنگل گلستان نیازمند اعتبار ملی است


با توجه به حجم بالای خرابی ها و لزوم زیرسازی باقیمانده جاده و باتوجه به اهمیت این جاده با عبور بیش از سه ونیم میلیون تردد در سال، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، محمدحسن نامی رییس سازمان مدیریت بحران کشور در نشست ظهر امروز مدیریت بحران خراسان شمالی در ساختمان راهداری در دو راهی دشت با موضوع بررسی سیل بردگی جاده بجنورد به گلستان بر پر مخاطره بودن کشور و اندیشیدن همه تمهیدات برای پیشگیری توصیه کرد.

در این جلسه، ابتدا مدیران برخی دستگاه های اجرایی دخیل در بحران گزارشی از اقدامات و وضعیت استان را در حیطه مدیریت خود ارائه کردند و سپس استاندار خراسان شمالی اظهارکرد: در سیل های گذشته که در اغلب شهرستان های استان خسارت مالی و گاه جانی به همراه داشت، برای مدیریت کلان کشور زحمت درست نکردیم و سعی کردیم در داخل استان مدیریت شود.

وی نقش کلیدی سد گلمندره در مهار سیل اخیر را توضیح داد و گفت: اگر سیل اخیر مهار نشده بود، اضافه شدن 4 میلیون متر مکعب آب به سیل اخیر چه بسا ممکن بود فاجعه ای بدتر از فاجعه سیل اوایل دهه 80 در دهمین منطقه رخ دهد.

  استاندار خراسان شمالی افزود: با توجه به حجم بالای خرابی ها و لزوم زیرسازی باقیمانده جاده و باتوجه به اهمیت این جاده با عبور بیش از سه ونیم میلیون تردد در سال، توقع داریم از اعتبارات ملی برای رفع مش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعمیر جاده خراسان شمالی به جنگل گلستان نیازمند اعتبار ملی است

تعمیر جاده خراسان شمالی به جنگل گلستان نیازمند اعتبار ملی است