مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 15:252023-11-06سياسي

دستاوردهای طلایی دفاع مقدس برای نسل جوان بیان شود


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت:اکنون که بیش از 4 دهه از دوران طلایی دفاع مقدس می گذرد دستاوردهای این گنج بزرگ آنچنان که باید و شاید برای جوانان و نسل جوان جامعه بیان نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام  رضاکمالی، مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در در مراسم تجلیل از فعالان و دست اندرکاران نمایشگاه فتح قله ها اظهارداشت: نمایشگاه دفاع مقدس تلائلویی از روزهای پر خاطره دفاع مقدس و مردان مردی بوده که با دست خالی و باهمت بلند و بزرگ خودشان، قدرت پوشالی استکبار را به چالش کشیدند.

وی با اشاره به اینکه دفاع مقدس تجربه ولایی و گران سنگی پیش روی ملت ایران بوده که به تعبیر مقام معظم رهبری دفاع مقدس گنجی ست که می تواند تاریخ را تغذیه کند، تصریح کرد: اکنون که بیش از 4 دهه از دوران طلایی دفاع مقدس می گذرد دستاوردهای این گنج بزرگ آنچنان که باید و شاید برای جوانان و نسل جوان جامعه بیان نشده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: نتوانسته ایم این گنج بزرگ را استخراج و حلقه بین نسلی خوبی بین نسل قدیم و جدید باشیم و بگوییم که رزمندگان ما چه کردند و با دستان خالی با 51 کشور پشتیبان صدام جنگیدند و در مقابل ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای طلایی دفاع مقدس برای نسل جوان بیان شود

دستاوردهای طلایی دفاع مقدس برای نسل جوان بیان شود