مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 آبان 1402 ساعت 09:002023-11-12سياسي

شفافیت و صداقت عامل کاهش تنش ­ها/ لزوم رعایت روانشناسی محیط در دانشگاه ها


یک کارشناس خبره حوزه دانشگاهها اینگونه اظهار می کند: دانشجوها متوجه می شوندکه به آنها صادق و شفاف هستیم یا نه؛ وقتی شما به عنوان مسئول خوابگاه پیگیر زیرساخت ها نیستید و رسیدگی ها به موقع انجام نشده و با تاخیر مواجه می­ شوند سبب ایجاد عدم اعتماد در دانشجویان می­ شوید.

- ایسنا/گلستان یک کارشناس خبره حوزه دانشگاهها اینگونه اظهار می کند: دانشجوها متوجه می شوندکه به آنها صادق و شفاف هستیم یا نه؛ وقتی شما به عنوان مسئول خوابگاه پیگیر زیرساخت ها نیستید و رسیدگی ها به موقع انجام نشده و با تاخیر مواجه می­ شوند سبب ایجاد عدم اعتماد در دانشجویان می­ شوید.

آمنه افتخارالدین درگفت و گو با ایسنا ضمن بیان اینکه به صورت کلی و در بحث خوابگاه ها چه دخترانه و چه پسرانه باید به معماری و روانشناسی محیطی توجه داشت، افزود: با توجه به رشته های مختلف دانشگاهی در سطح استان باید این دقت نظر را داشته باشیم و طراحی های لازم در اتاق ها، راهروها، فضاهای باز و بسته را لحاظ کنیم.

وی با توضیح دلایل و شرایط تفکیک دانشجویان کارشناسی و تحصیلات تکمیلی در خوابگاه ها توضیح داد: در خوابگاه ها باید دانشجویانی که در مقطع کارشناسی تحصیل می کنند و افرادی که در مقاطع بالاتر و تحصیلات تکمیلی مشغول هستند فضای آموزشی و استراحتگاه متفاوت داشته باشند چرا که در دوران کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت و صداقت عامل کاهش تنش ­ها/ لزوم رعایت روانشناسی محیط در دانشگاه ها

شفافیت و صداقت عامل کاهش تنش ­ها/ لزوم رعایت روانشناسی محیط در دانشگاه ها